Paslaugų teikimo taisyklės

  1. Klientų valdymo sistema
    1. Registruodamasis ir pateikdamas duomenis mūsų sistemoje sutinkate, kad jie būtų saugomi kol bus panaikinta paskyra iš klientų valdymo sistemos.
    2. Sutinkate, kad pateikti duomenys yra teisingi.
    3. Sutinkate, kad nurodytais duomenimis galėsime su Jumis susisiekti (jeigu to prireiktu).
    4. Jeigu esate juridis asmuo jūs sutinkate, kad pateikėte tikslius įmonės duomenis ir apie jų pasikeitimą pranešite mums, arba pakoreguosite juos sistemoje.
    5. Atlikdami užsakymą jūs sutinkate su užsakymo pateikimu ir sutinkate jį apmokėti pagal paruoštą sąskaitą faktūrą.
    6. Esant klientų valdymo sistemos gedimui, trikdžiams informuosite mus pagalba@cloudbridge.lt adresu.
    7. Neatskleisite slaptažodžio, kitų prisijungimų duomenų tretiesiems asmenims.
    8. Užpildysite kliento slaptažodį administracijai. Jeigu jūs susisieksite su mumis iš nežinomos pašto dėžutės kuri jums nepriklauso, nenurodyta sistemoje, telefonu mes prašysime pasakyti administratoriaus slaptažodį.
    9. Pateiksite tikslų įmonės registracijos adresą sistemoje, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta tinkamai.
    10. Esant problemoms (jeigu jos nėra labai svarbios) sukursite klientų pagalbos kortelę.
    11. Esant problemoms (jeigu jos bus labai svarbios pvz.: neveikia svetainės, neveikia svetainių talpinimo valdymas) informuosite mus per kontaktų formą, telefonu, el. paštu.
  1. Paslaugų teikimas
    1. Užsisakius svetainės talpinimo paslaugą, domeną, VPS serverį, papildomą disko vietą, kitas paslaugas ir už jas apmokėjus pagal sąskaitą faktūrą – pinigai nėra grąžinami.
    2. Paslaugos bus pajungtos po gauto apmokėjimo, banko mokėjimo kopijos.
      1. Jeigu per 2 darbo dienas pinigai pagal mokėjimo kopiją mūsų nepasieks, paslaugos bus sustabdytos.
      2. Domenai nebus perkami kol pinigai nepasieks banko sąskaitos.
      3. VPS serveriai nebus paleisti kol pinigai nepasieks banko sąskaitos.
      4. Svetainės talpinimo paslaugas pajungsime po banko mokėjimo kopijos gavimo.
    3. Jeigu turite ilgalaikę sutartį ir jos nevykdote, neatsiskaitote mes perduodame informaciją skolų išieškojimo įmonei kuri prižiūri MB Emitos sprendimai sąskaitas kurių apmokėjimas pradelstas ilgiau nei 60 dienų (šis sprendimas yra labai tolimas ir kraštutinis, nes jeigu turite finansinių sunkumų – prašome kalbėtis su mumis).
    4. Svetainių talpinimo, VPS serverio plano keitimą galite atlikti patys klientų valdymo sistemoje, tam nėra privalomas administratoriaus veiksmas.
    5. Planą galite keisti tik į nurodytą aukščiau, arba sumažinti jeigu tai leidžiama pagal sistemos galimybes kurios nurodytos paslaugos skiltyje.
    6. Talpindami svetainės duomenis, kitus failus, duomenų bazę prisiimate atsakomybę pilnai už duomenis kurie yra keliami į svetainę.
    7. Netalpinsite svetainėse, serveriuose informacijos ar duomenų dėl kurios galite būti patrauktas pagal baudžiamają atsakomybę.
    8. Jeigu siųsite SPAM laiškus, arba tai darys jūsų domenas, mes paslaugų veikimą, el. pašto adresus turėsime apriboti.
    9. Jeigu svetainėje sistema ras virusų, programinį kodą kuris gali pakenkti serverių reputacijai, IP adresų reputacijai, jūsų domeno reputacijai, mes paslaugų veikimą apribosime, arba nutrauksime jeigu nesilaikysite žemiau išvardintų punktų 3 skyriuje.
    10. Jeigu visos vetainės, serveriai, svetainių talpinimo sistemos, klientų valdymo sistema neveiks informuosite mus el. paštu pagalba@cloudbridge.lt 
  2. Paslaugų nutraukimas
    1. Paslaugos bus sustabdytos jeigu
      1. Į mus kreipsis Lietuvos Respublikos atitinkamos institucijos dėl jūsų interneto adreso. Mes privalėsime pateikti duomenis kurių gali reikalauti institucijos apie jūsų domeną, IP adresą, registracijos adresą, kitą informaciją kuri gali suteikti naudingos, konkrečios informacijos.
      2. Gausime skundą, kad iš jūsų el. pašto dėžučių, domenų, svetainių yra siunčiami SPAM pranešimai.
        1. Virusus ir SPAM laiškų siuntimo problemas privalote panaikinti per 2 kalendorine dienas nuo informavimo dienos.
      3. Gausime skundą, kad jūsų svetainė yra apkrėsta virusais ir kenkia jos lankytojams, IP adresui.
        1. Virusus ir SPAM laiškų siuntimo problemas privalote panaikinti per 2 kalendorine dienas nuo informavimo dienos.
    2. Paslaugos bus atjungtos jeigu
      1. Į mus kreipsis Lietuvos Respublikos atitinkamos institucijos dėl jūsų interneto adreso.
      2. Gausime skundą, kad iš jūsų el. pašto dėžučių, domenų, svetainių yra siunčiami SPAM pranešimai.
        1. Virusus ir SPAM laiškų siuntimo problemas privalote panaikinti per 2 kalendorines dienas nuo informavimo dienos.
      3. Gausime skundą, kad jūsų svetainė yra apkrėsta virusais ir kenkia jos lankytojams, IP adresui.
        1. Virusus ir SPAM laiškų siuntimo problemas privalote panaikinti per 2 kalendorines dienas nuo informavimo dienos.
      4. Nebuvo panaikinti virusai, SPAM laiškų siuntimas.
      5. Pinigai nėra grąžinami už sustabdytas, atjungtas paslaugas jeigu jos pažeidžia 3 skilties 1 arba 2 punktus.
  3. Mokėjimai, sąskaitos faktūros
    1. Atlikdami užsakymą sutinkate apmokėti už paslaugas per nurodyta banko sąskaitą sistemoje.
    2. Atlikę mokėjimą gausite sąskaitą faktūrą klientų sistemoje.
      1. Sąskaitos faktūros kaupiamos sistemoje.
      2. Sąskaitos faktūros nėra siunčiamos el. paštu.
      3. Sąskaitos faktūros neturi dalinimosi nuorodų.
      4. Sąskaitas faktūras galite atsispausdinti klientų sistemoje.
      5. Sąskaitas faktūras galite susigeneruoti PDF formatu spausdinimo lange naršyklėje.
      6. Sąskaitos faktūros gali būti koreguojamos tik radus sumos, paslaugų skirtumus.
    3. Jeigu rasite problemų su sąskaita faktūra – prašome informuoti mus pagalba@cloudbridge.lt adresu.
    4. Paslaugų pajungimas iš anksto
      1. Jeigu norite, kad paslaugos būtų pajungtos anksčiau nei gausime mokėjimą privalote klientų pagalbos kortelėje užpildyti informaciją kas atliko mokėjimą ir pridėti banko mokėjimo kopiją.
      2. Jeigu per tam tikrą terminą pinigai nepasieks mūsų – paslaugos bus sustabdytos.
      3. Jeigu informuosite mus, kad apmokėjote, bet apmokėjimo negausime pagal banko išrašą – galimybė įjungti paslaugas anksčiau bus daugiau negalima.
  4. Kita informacija
    1. Prašome visų atsakingai naudotis paslaugomis.
    2. Neviršykite nurodyto duomenų perdavimo limito pagal planą.
    3. INODE kiekis nėra skaičiuojamas, mes suteikiame tikrą disko vietą už kurią ir mokate.
    4. Jeigu naudositės WordPress sistema ir neturite administravimo žinių – rekomenduojame rinktis planą WP su priežiūra.
    5. Jeigu jūsų svetainėje bus virusų, galite užsisakyti svetainės valymo paslaugą.
    6. Jeigu jūsų sistema siuntinės SPAM laiškus, galite užsisakyti svetainės valymo paslaugą.
    7. Nenaudokite nereikalingų modulių, PHP funkcijų, valykite šlamšto aplankus el. pašto dėžutėse.
    8. Prižiūrėkite ir naikinkite svetainės failus kurie yra nereikalingi.
    9. Naudokite saugius, sunkesnius slaptažodžius svetainėse, duomenų bazėse ir klientų sistemoje.
    10. Paslaugų teikėjas neprisiima jokios atsakomybės dėl duomenų nutekėjimo iš jūsų svetainės, el. pašto, Seafile duomenų serverių, VPS serverių.
    11. Užsakovas pats privalo pasirūpinti visų paslaugų apsauga, samdyti kompetenciją turinčius specialistus saugumo klausimais.
    12. Naudojantis visomis paslaugomis už jas atsako pats paslaugos užsakovas. Teikėjas suteikia teisę naudotis serverių resursais.

Klientų sistema

Prisijunkite prie atnaujintos klientų sistemos ir lengvai

  • Užsisakykite talpinimo paslaugas
  • Prisijunkite prie serverio valdymo
  • Matykite savo sąskaitas
  • Pasikeiskite planą, užsisakykite papildomas paslaugas
  • pagalba@cloudbridge.lt
  • +370 631 67226