Klientų aptarnavimas
trumpai apie aptarnavimo lygius ir sprendimus
Apie aptarnavimą
Esame profesionalų komanda kuri teikia svetainių talpinimo, serverio nuomos, IT paslaugų pasiūlymus verslo klientams. Žinome kaip kartais gali būti sunku surasti tinkamą IT specialistą kuris galėtu atlikti pavestus darbus su klientų projektais, prižiūrėti serverį, atlikti reikiamus pakeitimus ir užtikrinti įrangos veikimą 24/7. Mūsų specialistai puikiai bendrauja ne tik klientų aptarnavimo srityje, bet ir atliekant sisteminius pakeitimus, vykdant klientų užduotis ir prašymus.
Jeigu kažkas atsitinka ir klientas nežino kur kreiptis jis visada turi mus. Kiekvienam klientui aptarnavimo, konsultavimo, priežiūros lygiai taikomi priklausomai nuo užsakytos paslaugos, sutarties, pagalbos prašymo. Esame draugiški ne tik tarpusavyje, bet ir su visais klientais, kad jie liktų patenkinti paslaugos veikimu, konsultacija, pagalba.
- Klientai aptarnaujami lietuvių k. žodžiu, raštu;
- Klientai aptarnaujami anglų k. žodžiu, raštu;
Aptarnavimo sprendimai
Žemiau rasite kokie aptarnavimo lygiai taikomi mūsų įmonėje klientams.
Standartinis klientų aptarnavimas
Standartinio aptarnavimo klientai gauna standartines paslaugų užsakymo, valdymo konsultacijas. Standartinis aptarnavimas nesuteikia teisės būti aptarnautiems anksčiau laiko ir vidutiniškai į užklausas gali sulaukti atsakymo ne vėliau kaip per 24 valandas.
Premium klientų aptarnavimas
Premium klientai gali būti aptarnauti anksčiau laiko nei standartinio lygio klientai. Premium klientams suteikiamas aukštesnio lygio aptarnavimo statusas dėl kurio atsiranda visos galimybės klientui pagalbos sulaukti greičiau ir efektyviau. Taip pat Premium klientai aptarnaujami ir savaitgaliais, švenčių dienomis.
SLA klientų aptarnavimas
SLA klientų aptarnavimo klientai gauna aukščiausio lygio aptarnavimo paslaugą darbo dienomis, savaitgaliais, švenčių dienomis. Reakcijos ir vykdymo laikas yra numatytas iki 3-6 valandų nuo užklausos gavimo pradžios iki pabaigos. SLA klientams priskiriamas vadybininkas kuris tampa atsakingas už klientams teikiamas paslaugas.
Turite nusiskundimų dėl aptarnavimo?
Jeigu susidarė situacija kai vadybininkas nesupranta Jūsų, neatlieka pavestų darbų, atsisako vykdyti nurodytus darbus visada galite pranešti mums dokumentai@emitossprendimai.lt el. pašto adresu, kad įvykis galėtu būti patikrintas ir išspręstas tinkamai. Kaip žinome emocijos kartais gali užvirti labai greitai, bet nereikia joms pasiduoti o reikia rasti sprendimą.